נוטריון בתל אביב

עורך דין נוטריון – פזי הרפז עו"ד נוטריון

נוטריון הוא עורך דין בעל 10 שנות ותק ויותר אשר אושר על ידי וועדת הנוטריונים מטעם משרד המשפטים כמוסמך לעסוק במקצוע. מכיוון שרוב אוכלוסיית הארץ מתמקדת באזור תל אביב רבתי הרי שניתן למצוא עורכי דין ונוטריונים רבים בעיר. מהם סמכויותיו של הנוטריון? כיצד למצוא נוטריון תל אביב? איך נזהה נוטריון מקצועי?

מהם סמכויותיו של נוטריון תל אביב?

לנוטריון הסמכות לאשר ולאמת נכונות, דיוק ואמיתות מסמכים שונים. לחתימתו וחותמתו של הנוטריון תוקף משפטי וחוזי רב. נוטריון מוסמך לאשר את חתימתו של אדם, לאשר כי תרגום מסמך נאמן למקור, לערוך ולאשר צוואה וכדומה. חוזה שאושר על ידי נוטריון מקבל תוקף רב יותר בפני בית המשפט. ישנם מקרים בהם נוטריון ואך ורק נוטריון רשאי להעניק אישור למסמכים. למשל, עבור תרגום תעודות המוגש לרשות ממשלתית או גוף ציבורי. ללא חתימתו של הנוטריון לא ניתן להוכיח כי המסמך אכן תורגם באופן מדויק והוא לא יתקבל על ידי המוסד המדובר. מקרה נוסף בו ישנה חשיבות יתרה לאישורו של נוטריון הוא בעת אימות חתימה. על פי חוק פעולות משפטיות כגון ייפוי כוח בלתי חוזר, התחייבויות שונות לגורמים זרים או ישראלים וכדומה מחייבים אימות חתימה על ידי נוטריון.

נוטריון ועורכי דין בתל אביב – עורך דין פזי הרפז

כיצד מוצאים נוטריון בתל אביב?

בדומה לעורכי דין בתל אביב, איתור נוטריון בת"א הינה משימה פשוטה שכן ישנם משרדי נוטריונים רבים בעיר. אך כיצד נוכל לזהות נוטריון מקצועי שיעניק לנו את השירות הטוב ביותר? ראשית, אין כבעל ניסיון, נוטריון בעל ניסיון רב יוכל לתת לנו את המענה המקצועי ביותר והמהיר ביותר. שנית, מומלץ לפנות לנוטריון המתמחה בתחום הספציפי שאנו זקוקים לו. אם אנו זקוקים לאישור צוואה, הסכם ממון או טיפול בדיני ירושות הרי שיש לפנות אל נוטריון בתל אביב שמתמחה בתחומים אלו. עבור תרגום נוטריוני יש לפנות אל נוטריון הדובר ומתמחה בשפה הזרה, נוטריון שאינו דובר את השפה ממנה או אליה נעשה התרגום לא יכול לאשרו.

כמה עולה שירות נוטריון בתל אביב?

בניגוד לעלותם של עורכי דין בתל אביב, עלותם של שירותי נוטריון בתל אביב ובכל הארץ קבוע ומשתנה אך ורק בהתאם למחירון שמתפרסם על ידי משרד המשפטים. אין נוטריון תל אביב או בכל מקום אחר רשאי לגבות מחיר הגבוה או נמוך מן המחיר המצוין במחירון.

ראה עוד: תרגום נוטריוני

Save

מאמרים נוספים

חיוג מהיר
נווט אלינו